.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قائمشهر خانه ووشو ندارد

رئيس هيئت ووشوي قائمشهر گفت: با وجود پنج قهرمان جهان و كمبود فضاي مناسب در رشته ووشو، قائمشهر نيازمند احداث خانه ووشو است.

عزيزالله حسني با بيان اينكه سجاد عباسي دارنده مدال برنز مسابقات گوانگجوي چين در رشته ووشو عصر امروز با كسب مدال طلاي مسابقات كاپ جهاني ستارگان جهان در چين در ميان استقبال مردم ورزش دوست به قائمشهر برمي‌گردد، اظهار داشت: قائمشهر پنج قهرمان جهان در رشته ووشو دارد.
رئيس هيئت ووشوي قائمشهر خاطرنشان كرد: ووشو قائمشهر رتبه اول استان مازندران را نيز در سال گذشته كسب كرده است.
حسني تعداد ووشوكاران قائمشهر را 300 نفر عنوان كرد و افزود: 15 مربي آقا و خانم در اين رشته فعال بوده كه يك مربي و داور درجه يك بين‌المللي و هفت مربي درجه يك در بين آنان حضور دارند.
وي در ادامه افزود: چهار تن از بانوان و ووشوكار قائمشهري در تيم ملي عضويت داشته و سجاد عباسي در سال جاري تنها ووشوكار مرد قائمشهر در تيم ملي است.
حسني با تاكيد بر نامناسب بودن فضاي ورزش ووشو در قائمشهر گفت: هيئت ووشوي قائمشهر از سال 68 آغاز به كار كرده و سالانه قهرماناني را تحويل جامعه ورزشي ايران مي‌دهد.
وي اضافه كرد: اين در حاليست كه ووشوي قائمشهر از نظر تيمي مقام دوم استان و كشور را داراست ولي به علت كمبود فضاي اين رشته، ووشوكاران در فضاي 100متري كه با هزينه مربيان اين رشته ورزشي اداره مي‌شود به تمرين مي‌پردازند.
حسني خاطرنشان كرد: امكانات بسيار محدود ورزشي جوابگوي قهرمانان و ساير ووشوكاران قائمشهر نبوده و حتي ووشو كاران ما از داشتن فرش و سكوي ووشو بي‌بهره‌اند.
وي تاكيد كرد: براي حمايت از قهرمانان جهان، استمرار قهرماني‌ها و حفظ رتبه‌هاي نخست كشوري و نيز توجه به اولويت‌هاي قائمشهر در اين رشته ورزشي، احداث خانه ووشو در اين شهر ضروري بوده كه همت و توجه بيشتر مسئولان را مي‌طلبد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.51 seconds.